Wzgórze jest znanym w Gdyni popularnym miejscem zakupów i obiektem handlowym o powierzchni 21 000 m² GLA. Rewitalizacja uwolni jego potencjał i sprawi, że Nowe Wzgórze- czyli CH Riviera stanie się obiektem o powierzchni
70 000 m² GLA – największym centrum handlowo-rozrywkowym trzeciej generacji na Pomorzu i w północnej Polsce.
Niemal 600-metrowa fasada Nowego Centrum Riviera, zostanie pokryta roślinnością i stanie się najbardziej charakterystycznym elementem przeorganizowanej struktury projektu. Dzięki temu Riviera stanie się osią, która będzie ogniskować ruch w okolicy. Będzie to wielofunkcyjne centrum miejskie odpowiadające na różne potrzeby, którego dotychczas brakowało.
Projekt obecnie mieści tak znanych najemców jak REAL, RTV Euro AGD czy CCC. Oferta handlowa zostanie poszerzona o 250 sklepów, zarówno światowych jak i polskich marek. Atrakcyjniejsze i bogatsze staną się branże: moda i uroda, rozrywka oraz dom i wnętrze.
W CH Riviera otwarte zostanie największe w regionie kino o powierzchni 2800 m². Będzie to najnowocześniejszy obiekt kinowy w Gdyni, który w sześciu salach pomieści 1300 widzów. Obsługiwać go będą projektory w technologii 3D.
Koncepcja "3 w 1"
Koncepcja „3 w 1” centrum Riviera zakłada stworzenie zróżnicowanej oferty zakupowej skierowanej do mieszkańców Trójmiasta zorganizowanej w trzech strefach. Powstanie w ten sposób jedyny w swoim rodzaju obiekt łączący 3 centra w 1.
• 22 000 m² GLA na codzienne zakupy (hipermarket REAL + istniejące centrum)
• 38 000 m² GLA dla kluczowych najemców najlepszych marek (2-poziomowa miejska galeria)
• 10 000 m² GLA na rozrywkę i rekreację (multipleks)