Przedmiotem działalności Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach jest produkcja, zakup, przesyłanie oraz sprzedaż wody na potrzeby odbiorców indywidualnych, zbiorowych i przemysłowych na terenie Gmin Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie i Woźniki, a także odbiór i oczyszczanie ścieków i wód opadowych. Przedsiębiorstwo wschodzi w skład Grupy Veolia - światowego lidera w gospodarce wodno–kanalizacyjnej.
Priorytetem Przedsiębiorstwa jest przede wszystkim rzetelne wykonywanie zobowiązań wobec gmin i społeczności lokalnych. Spółka dąży do zapewnienia Klientom usług o wysokiej jakości zarówno pod kątem jakości produktu, świadczenia usług jak również dyspozycyjności i otwartości na klienta. Regularnie przeprowadzamy badania poziomu satysfakcji klienta, doskonalimy poziom obsługi technicznej klienta. W ostatnim czasie szczególnie rozwijamy „zdalną” obługę klienta poprzez uruchomienie Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz zdalne odczytywanie wodomierzy w celu usprawnienia i ułatwienia klientom kontaktu z Przedsiębiorstwem. Stale pracujemy nad zwiększeniem wydajności sieci, zapewnianiem wysokiej jakość wody i oczyszczania ścieków. Naszym celem jest doskonalenie oraz rozwój usług specjalistycznych, co pozwoli świadczyć usługi w coraz szerszym zakresie, na coraz większym obszarze jako lider usług branży wodno-ściekowej.
42-600 TARNOWSKIE GÓRY, ul. Opolska 51
tel. 32 784 02 33, fax: 32 285 20 71
Przedmiotem działalności Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach jest produkcja, zakup, przesyłanie oraz sprzedaż wody na potrzeby odbiorców indywidualnych, zbiorowych i przemysłowych na terenie Gmin Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie i Woźniki, a także odbiór i oczyszczanie ścieków i wód opadowych. Przedsiębiorstwo wschodzi w skład Grupy Veolia - światowego lidera w gospodarce wodno–kanalizacyjnej.
Priorytetem Przedsiębiorstwa jest przede wszystkim rzetelne wykonywanie zobowiązań wobec gmin i społeczności lokalnych. Spółka dąży do zapewnienia Klientom usług o wysokiej jakości zarówno pod kątem jakości produktu, świadczenia usług jak również dyspozycyjności i otwartości na klienta. Regularnie przeprowadzamy badania poziomu satysfakcji klienta, doskonalimy poziom obsługi technicznej klienta. W ostatnim czasie szczególnie rozwijamy „zdalną” obługę klienta poprzez uruchomienie Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz zdalne odczytywanie wodomierzy w celu usprawnienia i ułatwienia klientom kontaktu z Przedsiębiorstwem. Stale pracujemy nad zwiększeniem wydajności sieci, zapewnianiem wysokiej jakość wody i oczyszczania ścieków. Naszym celem jest doskonalenie oraz rozwój usług specjalistycznych, co pozwoli świadczyć usługi w coraz szerszym zakresie, na coraz większym obszarze jako lider usług branży wodno-ściekowej.