Monitoring należności
Skutecznym narzędziem doskonale chroniącym Firmę przed skutkami niewypłacalności Klientów oraz wzmacniającym ich dyscyplinę płatniczą jest monitoring należności. Kontakt z Klientem jeszcze przed upływem terminu płatności pozwala wyeliminować opóźnienia wynikające z niedostarczenia faktur, błędów lub reklamacji. Profesjonalnie wyposażone Call Center, dzięki bieżącej kontroli sald, koncentruje swoje działania na opóźnieniach płatniczych, jednocześnie raportując swoje wyniki Klientowi. Tylko dynamiczne i konsekwentne działanie na tym etapie pozwala uniknąć windykacji lub postępowania sądowego.
Windykacja polubowna
W stosunku do Kontrahentów, którzy ignorują standardowe przypomnienia o zapłacie należności uruchamiamy procedury windykacji polubownej. Dla każdego Klienta dobieramy indywidualną ścieżkę, umożliwiającą odzyskanie należności w najkrótszym czasie, z wykorzystaniem najbardziej efektywnych narzędzi.
30-198 KRAKÓW, Balicka 206
tel. 512 246 711
Monitoring należności
Skutecznym narzędziem doskonale chroniącym Firmę przed skutkami niewypłacalności Klientów oraz wzmacniającym ich dyscyplinę płatniczą jest monitoring należności. Kontakt z Klientem jeszcze przed upływem terminu płatności pozwala wyeliminować opóźnienia wynikające z niedostarczenia faktur, błędów lub reklamacji. Profesjonalnie wyposażone Call Center, dzięki bieżącej kontroli sald, koncentruje swoje działania na opóźnieniach płatniczych, jednocześnie raportując swoje wyniki Klientowi. Tylko dynamiczne i konsekwentne działanie na tym etapie pozwala uniknąć windykacji lub postępowania sądowego.
Windykacja polubowna
W stosunku do Kontrahentów, którzy ignorują standardowe przypomnienia o zapłacie należności uruchamiamy procedury windykacji polubownej. Dla każdego Klienta dobieramy indywidualną ścieżkę, umożliwiającą odzyskanie należności w najkrótszym czasie, z wykorzystaniem najbardziej efektywnych narzędzi.