CMS

close button ZamknijZgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 173 (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 wraz z późniejszymi zmianami) informujemy, że nasza strona internetowa wykorzystuje cookies. Stosowanie plików cookies pozwala dostosowywać prezentowaną treść i usługi do indywidualnych potrzeb użytkowników i utrzymywać sesję użytkownika po zalogowaniu. Pliki cookies nie zawierają żadnych treści osobowych. Korzystanie z portalu www.indexfirm.pl oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji na temat cookies można znaleźć w Polityce prywatności tutaj.
Prosimy o aktualizację oprogramowania do obsługi stron internetowych: www.mozilla.org/firefox

OFERTA:
• księgowanie wszelkiego rodzaju transakcji gospodarczych, wykonywane na zlecenie,
• sporządzanie sprawozdań i bilansów finansowych,
• kontrola i potwierdzanie poprawności sprawozdań i bilansów finansowych,
• przygotowywanie dokumentów o dochodach osób i firm w celach podatkowych,
• doradztwo podatkowe i reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi,

- sporządzanie wniosków o zwrot VAT w budownictwie, od zakupionych materiałów budowlanych,

- sporządzanie wniosków o dotacje z PUP,

- sporządzanie wnisków o wpis do ewidencji działalności gospodarczej.


UPRAWNIENIA:
Certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nr 20635/2008


CO WAM PROPONUJEMY, W CZYM SIĘ SPECJALIZUJEMY, KIM JESTEŚMY:
Usługi prowadzenia ksiąg handlowych w pełnym zakresie, outsourcing, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów, prowadzenie rejestrów dla celów rozliczania podatku od towarów i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, w tym sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prawnych oraz podatkiem od towarów i usług, rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie rozliczeń rocznych dla firm oraz osób prywatnych, sporządzanie sprawozdań finansowych, korekty powstałych błędów w deklaracjach ZUS, przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań podatkowych, prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości wobec US, GUS/WUS, PFRON, reprezentowanie klienta wobec Urzędów i Izb Skarbowych oraz ZUS (w tym bieżące załatwianie spraw w w/w instytucjach, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych, pełna dokumentacja ZUS - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszeniowych i wyrejestrowujących, imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA), sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia, sporządzanie wniosków o zwrot VAT od zakupionych materiałów budowlanych.
Oferujemy usługi i opracowania świadczone nie tylko profesjonalne, ale również w sposób otwarty i przyjazny. Na tle konkurencji wyróżnia nas innowacyjne podejście do klienta - wprowadzenie obsługi drogą teleinformatyczną przez sieć Internet oraz szersza od oferty konkurencji gama usług dodatkowych, nowych na rynku - odbiór/dowóz dokumentów do klienta, rozliczenia rolników ryczałtowych, usługi świadczone w siedzibie klienta, outsourcing.

Jeżeli po 1 maja 2004 roku budowałeś lub remontowałeś swój dom lub mieszkanie, posiadasz faktury VAT na zakup materiałów budowlanych i chcesz odzyskać część wydanych pieniędzy to ta informacja powinna Cię zainteresować.

Uwaga! Możesz odzyskać nawet 15% różnicy w podatku VAT!

Jak zapewne wiesz, od dnia naszej akcesji do Unii Europejskiej, czyli od dnia 1 maja 2004 roku, wzrosła stawka podatku VAT na większość materiałów budowlanych (poprzednio 7% - do grudnia 2010 - 22% i od stycznia 2011 - 23%). Aby zrekompensować indywidualnym inwestorom tą podwyżkę, powstała ustawa o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym regulująca zasady zwrotu części wydatków poniesionych na zakup materiałów budowlanych w związku z budową lub remontem budynku mieszkalnego. Umożliwiono w ten sposób odzyskanie powstałej różnicy w podatku VAT. Wiąże się to jednak z koniecznością złożenia stosownego wniosku do urzędu skarbowego i indywidualnym ubieganiem się o zwrot tej kwoty.

Twój zwrot może wynieść nawet do 38 tys. zł!

W naszym biurze dowiesz się dlaczego taki zwrot Ci się należy, kto i ki

Biuro Rachunkowe ANMAR Anna Furdykoń

Siekierczyn 206
59-818 SIEKIERCZYN
tel. 757244052

Biuro Rachunkowe ANMAR Anna Furdykoń

59-818 SIEKIERCZYN, Siekierczyn 206
tel. 757244052

OFERTA:
• księgowanie wszelkiego rodzaju transakcji gospodarczych, wykonywane na zlecenie,
• sporządzanie sprawozdań i bilansów finansowych,
• kontrola i potwierdzanie poprawności sprawozdań i bilansów finansowych,
• przygotowywanie dokumentów o dochodach osób i firm w celach podatkowych,
• doradztwo podatkowe i reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi,

- sporządzanie wniosków o zwrot VAT w budownictwie, od zakupionych materiałów budowlanych,

- sporządzanie wniosków o dotacje z PUP,

- sporządzanie wnisków o wpis do ewidencji działalności gospodarczej.


UPRAWNIENIA:
Certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nr 20635/2008


CO WAM PROPONUJEMY, W CZYM SIĘ SPECJALIZUJEMY, KIM JESTEŚMY:
Usługi prowadzenia ksiąg handlowych w pełnym zakresie, outsourcing, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów, prowadzenie rejestrów dla celów rozliczania podatku od towarów i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, w tym sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prawnych oraz podatkiem od towarów i usług, rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie rozliczeń rocznych dla firm oraz osób prywatnych, sporządzanie sprawozdań finansowych, korekty powstałych błędów w deklaracjach ZUS, przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań podatkowych, prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości wobec US, GUS/WUS, PFRON, reprezentowanie klienta wobec Urzędów i Izb Skarbowych oraz ZUS (w tym bieżące załatwianie spraw w w/w instytucjach, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych, pełna dokumentacja ZUS - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszeniowych i wyrejestrowujących, imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA), sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia, sporządzanie wniosków o zwrot VAT od zakupionych materiałów budowlanych.
Oferujemy usługi i opracowania świadczone nie tylko profesjonalne, ale również w sposób otwarty i przyjazny. Na tle konkurencji wyróżnia nas innowacyjne podejście do klienta - wprowadzenie obsługi drogą teleinformatyczną przez sieć Internet oraz szersza od oferty konkurencji gama usług dodatkowych, nowych na rynku - odbiór/dowóz dokumentów do klienta, rozliczenia rolników ryczałtowych, usługi świadczone w siedzibie klienta, outsourcing.

Jeżeli po 1 maja 2004 roku budowałeś lub remontowałeś swój dom lub mieszkanie, posiadasz faktury VAT na zakup materiałów budowlanych i chcesz odzyskać część wydanych pieniędzy to ta informacja powinna Cię zainteresować.

Uwaga! Możesz odzyskać nawet 15% różnicy w podatku VAT!

Jak zapewne wiesz, od dnia naszej akcesji do Unii Europejskiej, czyli od dnia 1 maja 2004 roku, wzrosła stawka podatku VAT na większość materiałów budowlanych (poprzednio 7% - do grudnia 2010 - 22% i od stycznia 2011 - 23%). Aby zrekompensować indywidualnym inwestorom tą podwyżkę, powstała ustawa o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym regulująca zasady zwrotu części wydatków poniesionych na zakup materiałów budowlanych w związku z budową lub remontem budynku mieszkalnego. Umożliwiono w ten sposób odzyskanie powstałej różnicy w podatku VAT. Wiąże się to jednak z koniecznością złożenia stosownego wniosku do urzędu skarbowego i indywidualnym ubieganiem się o zwrot tej kwoty.

Twój zwrot może wynieść nawet do 38 tys. zł!

W naszym biurze dowiesz się dlaczego taki zwrot Ci się należy, kto i ki

Biuro Rachunkowe ANMAR Anna Furdykoń - Tematy branżowe: USŁUGI; Branże: FINANSE, DOM I OGRÓD; Podział branżowy: Księgowość, podatki, Pozostałe; Miejscowość: SIEKIERCZYN; Województwo: DOLNOŚLĄSKIE; Słowa kluczowe: Biuro, Lubań, rachunkowe,
Dane do wyszukiwania firmy
Temat branżowy: USŁUGI
Podział branżowy: Księgowość, podatki, Pozostałe
Miejscowość: SIEKIERCZYN
Województwo: DOLNOŚLĄSKIE;
Słowa kluczowe: Biuro, Lubań, rachunkowe,

Aktualne wpisy firm

Najczęściej wyszukiwane Najnowsze wpisy Aktualnie wyszukiwane Przykładowe wpisy
WIĘCEJ >> WIĘCEJ >> WIĘCEJ >> WIĘCEJ >>